Selsema oh

August 8, 2011 § Leave a comment

Bila tidur bawah kipas bila bangun je mesti selsema. Siksa juga selsema nih nak tidur pun tak selesa.

Sebab tak bleh tidur pagi nih la aku menulis disini. Aku baru beli handphone baru sebenarnya. Selama nih asyik guna phone biasa saje sebab takut nak guna phone mahal. Maklumlah aku ni jenis careless sikit.

Aku rasa bila tukar phone nih macam aku dah buat perubahan yang sangat besar dalam hidup. Maklumlah tak biasa dengan teknologi nih.

Tapi sebenarnya perlu juga. Bukan lah bertujuan nak riak bergaya or whatever. Aku sebenarnya tak terfikir pun nak beli handphone mahal dalam masa belajar nih.

Tapi bila dapat tahu Abang Hairey buka kedai handphone rasa nak membantu. Sebab tu beli handphone kat dia.

By the way aku kat rumah bujang Shah Alam. Semalam makan dekat Restoran Nasi Lemak Cinta Sayang.

Ok nak cuba try test tido lagi sekali.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Selsema oh at What happen in my life.

meta

